بهترین راهنمای شرکت طراحی سایت - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

.. مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

در این صورت است که می‌توانید بهترین تیم انتخاب کنید، تا در آینده دچار مشکل نشوید.

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

اگر شما محصولات فیزیکی زیادی دارید و میخواهید آن ها را در فضای وب بفروش برسانید می توانید از این قسمت ثبت درخواست خود را برای طراحی سایت فروشگاهی خود ارسال کنید.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

استفاده از قالب‌های چندمنظوره وردپرس و خرید آن برای صاحبان وبسایت به‌صرفه است زیرا با خرید یک قالب می‌توانند طرح‌های مختلفی را برای یک...

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

آ جهان ترابر ماهان کیش ایر خانه و آشپزخانه پارمیدا تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (کاسپید) می باشد.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

برای راه‌اندازی سایت وردپرسی، باید روی آن قالبی نصب کنید. طراحان زیادی، اقدام به طراحی قالب آماده کرده‌اند تا کار را راحت کنند. البته نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است سایت منبع که استفاده از قالب آماده، باید متناسب با کسب و کار شما باشد و کدهای مخرب نداشته باشد.
جوملا، وردپرس و دروپال، معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

در وب سایت‌های تعاملی از طریق فرم‌های مختلف شما می‌توانید اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت کنید. برای مثال در پرستاشاپ از طریق فرم‌های ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات می‌توانید داده‌های مفیدی را به دست آورد.

ما سعی داریم تا نکات مهم و پرکاربرد سئو را در وبسایت شما رعایت کنیم و همینطور در بحث بهینه سازی سرعت وبسایت نیز به شما سایتی را تحویل دهیم که با سرعت لود شود.

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

رسانه: با کلیک روی این دکمه می‌توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح این سایت شما را مشخص می‌کنند.

انتشار: به کمک این قسمت شما می‌توانید پیش نمایشی از برگه خود پیش از انتشار آن تماشا نمایید، یا آن را پیش‌نویس کرده و یا آن را منتشر کنید.

در صورتی که تصمیم به طراحی سایت گرفته‌اید، به شما تبریک منلع می‌گوییم.

دانلود و استفاده این نوع قالب‌ها که به قالب نال شده معروف است، برای سایت بسیار خطرناک است. زیرا مشخص نیست که قالب امن است یا نه؟

اگر یک این سایت دیجیتال مارکتر هستید، بدون شک به قدرت شبکه‌های اجتماعی واقفید و از آن‌ها برای پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش فروش استفاده‌ها...

این روش موثر است؛ به این دلیل که افراد به توصیه دوستان خود اعتماد بیشتری دارند تا به تبلیغات.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

اما اگر کسب و کار بزرگی دارید، یا به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی هستید که محصولات بسیار زیادی دارد، بهتر است خدمات طراحی سایت به صورت کدنویسی شده و اختصاصی باشد.

Report this wiki page